Alla inlägg den 6 september 2010

Av Victoria - 6 september 2010 09:21

I helgen hittade vi (jag) en rejäl vattenskada och massa mögel i köket som har spridigt sig genom väggen och in till vårat sovrum.. det har nog varit ett bra tag dessutom.

Jag har känt  att det luktar mögel lite då och då under diskbänken och har rengjort som en tok..  i helgen jag tog bort en del av skåpet och då såg jag... blääää...

Vet inte riktigt hur det kommer fixas ännu, det ska komma någon från en firma och kolla under dan.


Kanske  Wirvas eksem beror på möglet.. googlade på det och man kan få det ,  Nicke han är ju snorig typ hela tiden och känner sig trött och jag ar ont i huvet oftare nu än jag brukar ... kanske vi fått en förklaring...


Jag vågade ej sova i sovrummet utan sov på en madrass i Wirvas rum och Nicke sov i soffan ..

 jag vaknade halv sex med världens huvudvärk .. lite som migrän, beror nog på att jag har spänt mig.


Men det possitva i allt detta är att vi bor i hyreslägenhet så vi slipper betala kalaset plus att vi lär få nytt golv ..   och ska vi bo här när de fixas måste vi ju få lägre hyra..??





Ovido - Quiz & Flashcards