Alla inlägg den 5 september 2010

Av Victoria - 5 september 2010 08:42

Helgen har gått så fort... för fort tycker jag.


När vi sov hos Anna hade vi det jätte mysigt!!

De bjöds på god lax till middag och smarrig ostbricka senare på kvällen.

 


Jag knäppte ett kort på mig själv som är ett av de bättre... jag blev skitnöjd..verkligen.


   

   Ha ha ha ha ha ha ha ha så otroligt fult!


Igår åkte vi till IKEA en sväng och kollade efter kök till deras hus och mumsade i oss lunch.

   


Barnen lekte även i småland...kul för dem och lite skönt för oss att gå själva..  


Hemma igen så hade vi lite tjejmys jag och Wirva innan grabbarna kom hem från skogen där de hade fiskat hela dan.  


Idag ska vi till Nickes mamma och äta middag... innan hade vi kanske tänkt åka till norra berget en sväng men det ser ut att  bli regn så jag tror vi skiter i det.


Kram kram!!



Ovido - Quiz & Flashcards