Alla inlägg den 10 september 2010

Av Victoria - 10 september 2010 17:04

omfattningen på vattenskadan... och den var rejält stor    hela köket, en bra bit in i sovrummet och eventuellt toaletten oxå.. så alltså har det varit länge.

Idag har jag möblerat om, vi har nu Kevins sovrum.. blev lite trångt med datorn och så där men det är ju bara typ... flera veckor (månader)..   

Men vi kommer iallafall garanterat få nya golv för han har borrat flera hål och ritat på väggen i sovrummet.

Jag har jätte jätte ont i ryggen efter att ha flyttat alla möbler ... såhär i efterhand skulle jag nog inte ha gjort det själv.. men nu är det gjort vilket känns skönt!!

Nog om det nu.


Igår var vi på Norra berget med söta Sofie och Alina.

Supermysigt var det!!

    

fikade gott gjorde vi oxå.

Dessa muffins är Wirvas favorit förutom hembakade kladdmuffins.. som vi oxå åt för det hade Sofie bakat.

       


Wirva pirwa åkte till farmor nu på eftermiddan, hon ska sova där eftersom jag jobbar imorgon och Nicke ska på älgjakt, Igors älgjaktpremiär blir på söndag.

Spännande... jag hoppas han inte springer bort bara.  


Nu ska jag gå på promenad med Igor.

Kram!!

Ovido - Quiz & Flashcards