Alla inlägg den 25 september 2010

Av Victoria - 25 september 2010 08:13

Känner mig riktigt pigg idag, sov ända till sju något jag inte gjort på länge..(morgonpigg  unge plus hantverkare som kommer tidigt)

Jag har ju jobbat (sovande jour) och i vanliga fall brukar jag ha super svårt att sova men inte inatt.. skönt det!


Idag regnar det för fullt så vi vet inte vad vi ska hitta på..  vill inte vara hemma hela dan, kanske bio.. vi får se.


Jag åker ju moppe ... men det gör inte så mycket att det regnar för jag har en superbra jacka som står emot regn och rusk :)

Det som kan bli tokigt bara är att få igång moppen när den är blöt och sur men jag har blivit mycket bättre på det..

Tog bara fyra år att få in rätta knycket för mig ..haha.



Jag ska köra upp snart igen.. har tagit ett långt upphåll men det blir nya tag nu i höst!

Ska inte åka buss en vinter till så det så!!


Nu ska jag jobba lite inna jag får åka hem och gosa med min Wirva.

Hon ringde nyss och sa att hon längtade efter mig    


Kram kram!!


Jag fick till lite bättre ordning där hemma under eftermiddan/kvällen.



Ovido - Quiz & Flashcards