Alla inlägg den 24 september 2010

Av Victoria - 24 september 2010 11:40

Nu har de även upptäckt att det är vattenskada på lilltoan så den ryker på måndag...  


Vi har jätte mysigt här hemma nu...

   kyl och frys står i vardagsrummet (nära och bra om vi blir hungriga).

Wirva sätter fast grejer på kylen hela tiden .. själv tycker jag det blir lite plottrigt..

 

  I Wirvas rum är det massa grejer som var i Kevins rum.. dessa ska vi väll förhoppningsvis kunna förvara i hans (eller vems det ska bli.. Wirva vill oxå ha det)  rum samtidigt som det torkas med fläktar.

Våra förråd är redan proppfulla med grejer.


      

Vardagsrummet är fullt med saker från köket.. kastruller ..skafferigrejer.. m.m

Vet inte hur vi ska få nån ordning heller eftersom jag inte vet vart jag ska ställa grejerna..

Jag börjar känna mig lite lätt deppig faktist..   hur fasen ska vi kunna bo här..??

På måndag kommer hyrsevärden förbi och kollar så jag ska prata med honom då.. antingen ska vi ha rejält reducerad hyra eller ett annat boende.


    

Sovrummet.

   Köket.


Nu ska jag äta lite lunch (mackor) och sen om ett tag kommer Anna hit och hälsar på. Kul!!


Jag jobbar natt i helgen vilket inte känns helt fel faktist. .ska bli skönt att komma härifrån.


Kram kram!!





Ovido - Quiz & Flashcards