Alla inlägg den 19 september 2010

Av Victoria - 19 september 2010 19:01

I fredags var det äntligen dax, världens sötaste och bästa Wirva fyllde sju år!!

Hon fick så klart fika på säng och otroligt nog så  sov hon när vi kom in och sjöng för henne. Skorna var en tidig present från mormor. ( bjussar på fult kombinerade sängkläder oxå..)     


av oss fick hon en mp3 spelare, trosor, affisch på Hanna Montana, hårspännen, spelande tårtspade ..tror inte det var nåt mer.

Hon var jätte glad över sina presenter.

Sen på kvällen var det dax för discokalas med 22 barn...jag var rätt slut i kroppen efter den kvällen ..:)

  

  

Wirva fick så otroligt fina presenter av alla.. hon var alldeles lycklig när vi kom hem.

Super tack till alla! Och extra tack till ni söta som hjälpte mig under kvällen!


På lördan var det dax för nästa kalas, vuxen kalaset som Wirva kallar det.

Tyvärr vaknade hon med feber på morgonen men piggnade som tur var till sig och hade kul på kalaset och idag är hon frisk igen.. bra det för jag ska på kurs imorgon ngt jag verkligen vill och Nicke hade oxå lite svårt att vara hemma.

mamma och Micke har  besök från Canada , Bryans farfar Eric som var hur söt som helst!!

Han är (tror jag) kusin med min mormor.

 En riktig gos gubbe som vi ska träffa på onsdag igen vilket ska bli roligt.. synd bara att jag blir så stressad när jag ska prata engelska.  


Leif och Kicke kom från Umeå och sov över här vilket var jätte mysigt!!

 

Nicke kom direkt från jakten.. det är därför han är så finklädd..  

     

Tårtorna som jag, Wirva och Emma (hon och Wirva la på hallonen) gjort.

Var himla goda faktist om man får säga så.. och det får jag ju på min egen blogg.  

Vi hade såklart bullar och kladdisar oxå.

    

Mina söta systar    och Wirva.

Vi firade även Kevin som fyller 16 år ((helt sjukt)) den 27 september.

Båda kidsen fick massa fina presenter.

Tack så mycket alla!!!

Jag älskar den här ungen så mycket  så det gör ont!!

 

jag hann inte fota alla .. hade fullt upp med massa annat.

 

 

Idag har Igor varit med Nicke och jagat och de fick skjuta en älgko, så himla kul.


Nu ska jag borsta små söta tänder.. de som finns kvar.

Kram kram!!






Ovido - Quiz & Flashcards