Alla inlägg den 22 september 2010

Av Victoria - 22 september 2010 16:13

Nu ser det ut så här i vårat kök...

Kyl och frys ska de flytta in till vardagsrummet imorgon... jag kan faktist inte fatta hur vi ska kunna bo här..

 


Imorgon ska alla betongbitar bort men rummet kommer inte att gå använda ändå.. och torktiden kommer förmodligen bli lång..


Känns inte kul alls nu...  


Jag och Igor har varit ute och gått i två timmar och sen var vi hos en kompis och  drack kaffe.

Nu ska jag ringa hem Wirva som är hos en kompis och sen drar vi till mamma.

  

Av Victoria - 22 september 2010 11:00

Äntligen har de börjat ta tag i vattenskadan här hemma.. det tråkiga är ju att vi blir utan ett riktigt kök en längre tid..

    

De ska fortsätta i eftermiddag och bila upp golven och ta upp ett hål mellan köket och sovrummet..

Visst har vi mysigt?

Och det är en härlig lukt här hemma nu oxå..  


Kursen jag har varit på med jobbet har varit mycket intressant och ganska svårt vissa saker jag skulle lära mig men till slut fastnade även det i min hjärna   


Igår kväll var jag och en kollega på en föreläsning som var såå himla bra!!

Det var en funktionshindrad tjej som berättade hur hon tänkte med sitt liv, en mycket possitiv och glad tjej som inte lät sig hindras av sina begränsningar.

Fick mig att tänka till lite på visa saker här i livet faktist.


Ikväll ska vi på middag hos mamma och träffa söta onkel Eric igen, ska bli  jätte trevligt!

 Och det passar ju himla bra att vi blir bortbjudna på middag oxå..:)

Vi tackar inte nej om det är nån som bjuder oss nån annan dag heller..   


Nu ska jag se om det går att göra nån macka till lunch.


Kram kram!!



Ovido - Quiz & Flashcards