Alla inlägg den 16 september 2010

Av Victoria - 16 september 2010 07:14

Imorgon är det äntligen dax, världens sötaste Wirva fyller äntligen sju år!!

Som hon har väntat och längtat till det!

Det är så roligt att få se vissa saker med ett barns ögon.. jag kan själv komma ihåg pirret i kroppen inför varje födelsedag och vilken stor händelse det är.


I veckan har vi fixat inför kalasen. ( 2 st i helgen, disco imorgonkväll och vuxenkalas på lördag)

    

Bakat vaniljbullar som blev helt sjukt goda faktist.

Och kladdmuffins så klart.. törs inte ha ett kalas utan såna   


Ikväll ska vi iväg och köpa den sista presenten och det sista inför discot imorgon.

Tror hon kommer bli sååå glad för presenterna!



Wirva har sovit med flätor en natt och fick vackert lockigt hår.

  

  

  


Nu är jag på jobbet, har jobbat natten men sen är jag ledig resten av veckan, har bytt bort natten som kommer eftersom jag måste vara hemma på morgonen och sjunga för Wirva       


Ha en bra torsdag!


När jag kommer hem ska jag gå på långprommis med den här skönheten!!

  




Ovido - Quiz & Flashcards