Alla inlägg den 30 september 2010

Av Victoria - 30 september 2010 08:31

   Världens sötaste Wirva nu på morgonen!!

Jag kan inte rå för att hon är sötast i hela världen!


Vi hade en toppen morgon idag trots att vi klev upp tidigt.. Wirva vaknade halvsex och då blev jag oxå pigg.

 (jag tänkte då va skönt att hon sov så länge.. och inte vaknade mellan fyra och fem...)

Vi behöver oftast inte stressa på morgonen iallafall..:)


Idag ska jag fixa det sista med kläderna och leksakerna Wirva ska sälja.

Är himla less på att hålla på det nu men är skönt att bli av med det.


Igår var vi i Töva och där slogs Igor med en grävling så han fick två små sår på nosen.. han var dock rejält kaxig ändå.

Våran fina vovve   .


Nu ska jag sätta fart.. blir så lätt att jag fastnar här vid datorn.


Puss!!!        




Ovido - Quiz & Flashcards