Alla inlägg den 8 september 2010

Av Victoria - 8 september 2010 13:13

Min dumma dumma huvudvärk kom tillbaka igår på eftermiddan.. och jag har ont även idag.. blir lite (skitmycket) less faktist... och orolig.

Ska boka en tid och kolla mitt huvud.. jag har ju två cystor där inne som upptäcktes för några år sen och det kan ju vara så att de har ändrat form..eller nåt..


Igår var ju jag och Wirva på hennes skola på höstfest och lite information i klassrummet.. det vara bara jag och en till mamma där från Wirvas klass... dåligt tycker jag.

Vi hade jättemysigt, gick en frågeslinga och hade femkamp, det va ju hela skolan som hade festen så det var fler då, Nicke kom lite senare han oxå.

Wirvas fröken gav henne massa beröm, hon var en mycket bra kompis att ha i klassen som tänkte på att alla skulle få va med.... gissa hur stolta vi blev!!

        

   Hörs sen!!

Nu ska jag jobbe lite.. har precis ätit en sen lunch.



På fredag kommer de och kollar vattenskadan..







Ovido - Quiz & Flashcards