Direktlänk till inlägg 27 september 2010

Måndag.

Av Victoria - 27 september 2010 09:50

Måndagslistan

Idag, måndag är jag glad för att...

 Att Wirva är frisk. (trodde hon höll på bli sjuk igår)
 
Att jag har världens bästa vänner.
 
Att de snart har bilat klart alla golv så jag slipper dammet som yr.. (posstivt tänkande i denna röra   )
 
Att jag är ledig hela veckan.
 
Nu är  hantverkarna här och tar bort lilltoan.. golvet är uppbilat så det ska bara bära ut all betong sen tror jag de är klara för idag då ska jag dammsuga NOGA.
Sen ska jag ringa mitthem och försäkringsbolaget och eventuellt hyresgästföreningen om det behövs.
Wirva vill vara på fritids till halv fyra idag fär de ska sjunga på eftermiddan så jag har gott om tid att fixa med alla kläder inför marknaden i helgen oxå något jag verkligen måste komma igång med.
Sötaste lilla Wirva hade städat sin garderob igår och vikt sina kläder så hima fint och rensat ut för små kläder.
Vi har även fixat på henens rum i helgen så där är det mysigt nu, tror det känns viktigt för henne att ha ordning där eftersom resten av hemmet är ett kaos.
 Nu ska jag koka kaffe.
Kram kram!!
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
Ingen bild

Kicki

27 september 2010 12:25

Fy vad jag tycker synd om er.. Sånt där byggdamm brukar inte vara så bra för dammsugare så har du en gammal så ta den...

Victoria

27 september 2010 13:49

Aha.. jag tror vi har en i garaget faktist.. ska kolla det.
Kram kram!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 12 april 2011 12:41

Har tappat blogglusten helt faktist.. men den kommer kanske tillbaka.   Det har hänt ganska mycket sen sist.. Jag o Nicke har separerat så jag och Wirva letar en ny lägenhet här i närheten,  helst vill vi bo nära hennes skola, vi kollade på en ...

Av Victoria - 2 mars 2011 13:09

Igår va jag och lilla Pirwan med mamma i birsta, mamma hade lovat att Wirva skulle få köpa kläder eftersom hon var så sjuk förra veckan. Det var en mycket lycklig tjej som kom hem.. eller iallfall tills hon upptäckte att munkjackan hon köpt hade ...

Av Victoria - 27 februari 2011 06:59

Här har vi som vanligt varit vakna länge trots att det är söndag men idag vaknade jag faktist före Wirva, 04.15 var jag superpigg..   Häromdan var jag på lite dåligt humör (var hungrig innan middan..) Wirva ritade lite snabbt en teckning till mig...

Av Victoria - 24 februari 2011 09:51

Fy vad jag var hängig igår eftermiddag och kväll, jag hade helt sjukt ont i huvudet och mådde lite illa men idag mår jag bra igen! Skönt de!  Jag var helt säker på att jag skulle bli sjuk men förmodligen var det bara krafterna som tog slut, har j...

Av Victoria - 22 februari 2011 08:19

Det är synd om Wirva.. hon är verkligen inte pigg   . Idag är hon dock lite bättre än igår när hon kräktes om vartannat plus hostan,snoret och febern. Det är inte magsjuka (tror jag) utan hon kräktes för att magen var tom och när hon åt så kom de...

Ovido - Quiz & Flashcards