Alla inlägg under januari 2009

Av Victoria - 4 januari 2009 14:54

inatt kunde jaginte sova för grannarna ovanför mitt jobb hade fest och spelade gutiarhero..  gäsp..


nu ska jag iallafall greja lite här hemma.. jag är skit less på julen men jag ska vänta några dagar till och ta bort det.


just det våra klappar igår var jätte bra grejer..

 vi bla en stekgryta som jag velat ha skitlänge och pizzateflonunderlägg som man gör egen pizza på och ikeas jätte jätte fina ljustakar i silver, de är tjocka och ganska nya på ikea jätte fina iallfall!!


Nu står wirva här och tjatar om att få sitta vid datorn och spela kalle kunskap.


see you lather alligator!!


Av Victoria - 3 januari 2009 09:35

Nu har jag jobbat min första natt och det gick bra var suskigt motigt att åka iväg, när man ahr varit ledig en längre tid är det alltid skitjobbigt att åka på jobbet tycker jag.


Idag ska vi fira en försenad jul med Nickes pappa och sambo och tyvärr har vi inte köpt deras klappar ännu så det blir tilll att trängas i birsta en sväng.


Igår på stan gjorde jag några fynd iallfall, jag köpte en grå klänning på indiska en skjorta på cubus och tre par billiga strumpbyxor och ett super fint nagelack i märket depend.


Nu ska jag jag leka skola med wirva.. hennes favoritlek just.


Kram och trevlig lördag!!!

Av Victoria - 2 januari 2009 08:21

Av Victoria - 2 januari 2009 08:16

Idag ska jag och wirva på stan och se om det finns nån rea kvar sen börjar jag jobba ikväll....känns helt overkligt.  men jag jobbar barqa tre nätter och är sen ledig i en vecka igen.


Kallt är det här idag oxå minus tio grader..brr..


Fick ett par fina bider av wirva av en kompis som håller på photshoppar som jag ska visa er.


Kram och trevlig måndag nu ska jag ta tag i monstertvätten och städa undan lite.


Kram kram!!



Av Victoria - 1 januari 2009 11:13

då var det 2009 och även min syster malins födelsedag, hurra hurra för henne idag!


Nyårsaftonskvällen var super mysig, vi åt god mat och drack gott och sen hade vi singstar tävling varav jag vann ena gången med massa poäng, riktigt kul faktist för jag brukar inte vara så duktig på  det.


Wirva var otroligt nog vaken till tolvslaget och hon tyckte det var roligt och lite spännande att skåla och se rakter.. det är första gången hon varit vaken så länge... och sov sen till nio ..mycket skönt måste jag säga eftersom vi gick och la oss halv fyra. 


Idag ska vi till svärmor på middag så då slipper jag fundera på nån mat iag eftersom vi nyss åt frukost..nice!


God fortsättning till er alla!!!


Kram Victoria

Ovido - Quiz & Flashcards