Alla inlägg under januari 2009

Av Victoria - 27 januari 2009 08:41

Inatt har jag fått sova nästan hela natten  till 06.30 känner mig riktig utsövd faktist vilket inte är så ofta.


idag blir det bara hemma mys för mig, wirva är på dagis nu på förmiddan och sen  eftermiddag ska vi kanske baka bröd om jag orkar.


Mina tankar är idag hos en nära som har fått tråkiga besked.


Kram på er alla!!

Var rädda om varandra för livet kan vända fort.



Av Victoria - 26 januari 2009 16:35

då var det måndag igen.. och jag känner mig lite hängig idag har ont i huvet och är allmänt krasslig.


Igår kväll (natt) var jag med min söta kompis jessica på akuten för hon hade gjort illa sig i nacken när hon höll på med sin häst, men  puckona som jobbar på akuten i sundsvall skickade hem henne igen med lite värktabletter fast hon hade jätte jätte jätte  ont., fick inte ens träffa en läkare utan istället var de riktit otrevliga mot henne... helt sjukt.


Idag på vårdcentralen konstaterade de att hon nog har en wiplashskada...


Nu ska jag pyssla med wirva, hon håller på att göra en tidningshållare av ett corn flakes paket.... pyssel ungen min.


Har faktist anmält henne till söndagsskola i svenska kyrkan där de kommer pyssla, rita, sjunga m.m,  tror hon kommer gilla det.


Av Victoria - 25 januari 2009 17:37

Vi har ätit fläskfile till middag med klyftisar och god sås och jag åt alldeles för mycket så nu mår jag illa... så dumt.


Nu har Linda åkt hem igen och Wirva är lite deppig.. lillstumpan.


Nu ska jag gå och sega in the sofa skulle bara bjuda er på en bild på två söta tjejer.




Lindis och Wirva.

Av Victoria - 25 januari 2009 08:57

jag hann inte skriva igår..

  på morgonen mådda jag pyton, hehe

 sen när jag började må bättre åkte jag iväg på möhippa uppe på södra berget och myste på maskoresens spa och åt deras underbara lunchbuffe, perfekt att göra när man känner sig lite bakis =)

Sen blev det jobb på kvällen och idag är jag ledig ledig ledig!!


Vet inte vad vi ska göra idag.. kanske vi åker och hälsa på Sara och Linda en sväng innan linda åker hem igen.. beror på hur de mår idag, hihi..


Nu väntar iallfall tvättstugan.


kram och hej!!

Av Victoria - 23 januari 2009 21:53

... men nåra grötbullar blev det inte ... så - som hämnd hackade jag mig i ett obevakt ögonblick in på systerysters blogg för att avslöja sanningen om denna helyllebrud ni tror er lärt känna - HA!

Ok, here we go: ... ... eh ... eh ... näe ... men idag va hon bra packad i alla fall ... vänta - JO, en gång, galen och naken som hon var så ....   FAN, nu kom hon, vi tar det en annan gång!


/virets Linda

Av Victoria - 23 januari 2009 16:36

jag har stressat som en gris idag städat tvättat haft besök av svärmor men nu har iallfall äntligen Linda kommit och vi ska bara mysa.


Hoppas ni får en mysig kväll, det kommer jag att få iallfall för jag ska minsann dricka bacardi breezer =)


Kramis!!


Av Victoria - 22 januari 2009 19:12

Nu ikväll när jag låg på spikmattan så började jag först må super illa, förmodligen för att det hände en massa bra i kroppen, jag känner mig helt avslappnad nu efter iallafall.


imorgon är jag äntligen ledig men pirwan ska på dagis på fm ändå, det är hennes duk vecka och det vill hon absolut inte missa men det passar ganska bra för då hinner jag röja undan här hemma,det behövs verkligen.


Imorgon kommer Linda vilket blir mysig!

Om jag hinner ska jag baka grötbullar som hon kan  få till frukost för jag vet att hon älskar dem.


Kram på er!! Nu ska jag surfa runt lite.




Av Victoria - 21 januari 2009 21:17

Jag fattar inte varför jag inte är mer trött.. jag sover som en kratta men sitter ändå uppe halva natten.. skumt för det är verkligen inte jag..


Imorgon jobbar jag  sista dan innan jag är ledig .... så skönt!


Just det ja jag pratade med min chef om uska utb. och jag fick ett nummer jag ska ringa men fick inget svar idag så jag gör ett nytt försök imorgon.


Nu ska jag vika lite tvätt..roligare än så blir det blir det inte ikväll men jag bjuder er iallafall på en vacker teneriffa tjej!


Kram och go natt!!




Ovido - Quiz & Flashcards