Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Victoria - 4 januari 2009 20:18

Mycket gott har det blivit den sista tiden men efter alla helger har jag bestämt att köra igång med viktväktarna som nog är det enda som funkat på mig förr...innan jag blev gravid med Wirva gick jag ner 16 kilo med dem.


Jag ska även ta tag i träningen igen, det är ju så himla kul bara man kommer igång .


Ikväll var vi hos några vänner och hälsade på och wirva somnade där så vi fick bära henne ut i bilen och in här hemma och böka av overall m.m  i sängen och när allt var klart började hon tokskratta för hon hade bara lurat oss för att slippa gå till bilen, he he he vilken skitunge.


Av Victoria - 4 januari 2009 14:54

inatt kunde jaginte sova för grannarna ovanför mitt jobb hade fest och spelade gutiarhero..  gäsp..


nu ska jag iallafall greja lite här hemma.. jag är skit less på julen men jag ska vänta några dagar till och ta bort det.


just det våra klappar igår var jätte bra grejer..

 vi bla en stekgryta som jag velat ha skitlänge och pizzateflonunderlägg som man gör egen pizza på och ikeas jätte jätte fina ljustakar i silver, de är tjocka och ganska nya på ikea jätte fina iallfall!!


Nu står wirva här och tjatar om att få sitta vid datorn och spela kalle kunskap.


see you lather alligator!!


Ovido - Quiz & Flashcards