Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Victoria - 30 januari 2009 17:23

Nu håller Nicke på att steka kyckling och i ugnen står rostade grönsaker.. ska bli väldigt mumsigt.


Och i skafferiet ligger Dill och gräslök chips less fat och väntar.. jag vet inte om de är så mycket nyttigare men är de det är det ju bra =)


Idag har jag och wirva pysslat (igen) vi har klistrat fast servetter med tapettklister på en tidningshållare.. de var inte så lätt att få det utan bubblor och veck men Wirva är nöjd iallfall, får se om jag orkar fota den sen och visa en bild.



Nu ska jag duka.


Kram kram!!



Av Victoria - 30 januari 2009 10:07

eller god och god, jag vaknade med världens huvudvärk idag.... tur det finns Ipren :)


Idag händer det inte så mycket här hemma... blir kyckling till middag och det är väll det ända som är bestämt än så länge.. hehe.


Nu ska jag kolla lite bloggs..



Kram på er!!





Ovido - Quiz & Flashcards