Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Victoria - 28 januari 2009 22:35

Wirva somnade i soffan även idag.. om jag bara försvinner lite snabbt från soffan tar hon chansen, skruttfian.


Av Victoria - 28 januari 2009 22:32

Mit brödbak slutade i katastrof.....

ser ni den fruktansvärda brännskadan på min hand?  

Det gör ont ont ont..  



Av Victoria - 28 januari 2009 18:32

Här hemma är det inte bara jag som sitter vid datorn nuförtiden..


Nu i eftermiddag har jag och Wirva bakat chokladbollar (jag har inte smakat...än...)  och thekakor står på jäsning.


Jag känner mig fortfarande lite hängig men mår bättre än i morse.


Nu ska jag borsta bort tandtroll från små söta tänder..


kram så länge!!




Av Victoria - 28 januari 2009 08:25

Inatt har wirva sovit med mig , hon vaknade och var så lessen för hon drömt ngt otäckt.


Själv är jag hemma från jobbet idag för jag känner mig risig och hängig....:(


Igårkväll var jag och Wirva hos en kompis och blev bjudna på middag, iransk mat vilket var gott men väldigt annorlunda, roligt att smaka ngt annat än det gamla vanliga.


Nu ska jag dricka kaffe och se om jag vaknar till liv och sen ska jag ringa skolan (igen) och se om det blir nån uska utb.



Ovido - Quiz & Flashcards