Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Victoria - 13 januari 2009 12:03

premiär skriver på den nu.


wirva är hängig, hon ligger bara och kollar bolibompa..lillstumpan.

Själv har jag faktist varit lite duktig idag... har rensat en massa så nu har jag två ikea papperspåsar att slänga, det är sååå skönt att få rensa tyvärr gör jag det allt för sällan.


Har stoppat in en tjälknöl i ugnen oxå så det blir middan imorgon med hemmagjord potatissallad.. mums!


ha en bra tisdag!!

kram victoria



Av Victoria - 13 januari 2009 08:03


Wirva är väldigt snorig faktist... men ingen feber ännu, vi är iallfall hemma från dagis idag oxå...

Så typiskt att hon blir sjuk just när det händer ngt kul, idag ska de ha julgransplundring på dagis något hon sett framemot men det är inte så mycket att göra åt det är man sjuk så är man.


Idag ska jag iallfall leka med min nya dator när Nicke vaknar och kan hjälpa mig ( han jobbade sent igår)  och sen blir det väll pyssel med wirva och de gamla vanliga hushållsysslorna.. städ och tvätt..


Nä nu måste jag surfa runt och kolla lite bloggar.


Kram så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards