Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Victoria - 21 januari 2009 21:17

Jag fattar inte varför jag inte är mer trött.. jag sover som en kratta men sitter ändå uppe halva natten.. skumt för det är verkligen inte jag..


Imorgon jobbar jag  sista dan innan jag är ledig .... så skönt!


Just det ja jag pratade med min chef om uska utb. och jag fick ett nummer jag ska ringa men fick inget svar idag så jag gör ett nytt försök imorgon.


Nu ska jag vika lite tvätt..roligare än så blir det blir det inte ikväll men jag bjuder er iallafall på en vacker teneriffa tjej!


Kram och go natt!!




Av Victoria - 21 januari 2009 11:02

massor med snö hade det kommit här inatt så det nog kul för alla barn idag... 

var dock mindre kul för mig imorse eftersom jag hade lovat Wirva att hon skulle få ta med vagnen på dagis så hon kan åka hem i den i eftermiddag eftersom hon går länge på dagis..

 men tyvärr var det inte skottat på gångvägarna så jag var alldeles svettig när vi kom dit och då fick hon ändå gå brevid hela vägen.


Nu sitter jag på jobbet och har lite rast.. ska strax äta min lunch som idag är kyckling och ris, jag skulle kunna äta kyckling varje dag tycker det är så gott och man kan ju variera det massor.


Min chef är tillbaka på jobbet vid elva så ska jag ringa henne ang. uska utb. jag känner mig grymt motiverad faktist och wirva börjar ju sexårs till hösten och blir borta varje dag så tid kommer jag att ha.


jag blir superglad för alla kommentarer så fortsätt med det =)

Ovido - Quiz & Flashcards