Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Victoria - 19 januari 2009 19:21

Nu har vi fått vårat trådlösa internet!!

Så nu kan datorn hänga med överallt eller dit jag orkar släpa med den iallfall :)

 kan ju hända att den får hänga med på jobbet nån gång, hehe..


Wirva var lite deppig idag för att jag hämtade henne så sent på dagis.. och tyvärr så blir tis ons tors likadan.. me det ska nog gå bra för hon stortrivs ju på dagis oftast.


Imorgon ska jag på utbildning med jobbet, jag tycker det är kul att få göra ngt annat ibland ,vi ska lära oss om läkemedel vilket ju kan vara intressant.


Nu ska jag röja undan här innan jag slänger mig i soffan :)


Kramis!!





Av Victoria - 19 januari 2009 06:33

jag skulle verkligen ha svårt att jobba vanliga tider..tex 8-5, 4 tidiga dagar irad och shit vad jobbigt det är, bara en sån sak som att planera kläder till mig och wirva, matlåda och sen att även hinna med middag tvätta städa... ni gör det bra ni som jobbar såna tider.


Nu ska jag klä min skrutt, ha en bra måndag!!   Kram Victoria

Ovido - Quiz & Flashcards