Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Victoria - 16 januari 2009 20:53

Idag på jobbet fick jag en vinterjacka, jätte varm och gosig men tyvärr står det sundsvalls kommun super stort på ryggen fast det hade lovat att det skulle bli en liten text just bara för att många som har personlig assistent kanske inte vill  att det ska synas..

men jag är glad iallfall för jag behövde en riktigt varm jacka och gratis är ju aldrig fel.


Jag har  haft jätte jätte ont i magen och blev lite orolig ett tag men då kom mamma med ett tips att jag skulle ligga ner och cykla med benen för att se om det var några gaser som ville ut.. och jag mår bra nu, fniss...


Nu ska ja surfa lite och sen tänkte jag se den nya serien som börjar ikväll på 4an 22.40 jag kommer inte ihåg vad den hette..


kram och go natt!!

Av Victoria - 16 januari 2009 08:07

Idag är det minus 20 grader hos oss.... brr.. vill verkligen inte gå ut idag men jag måste eftersom jag jobbar kväll, börjar min sjudagars vecka idag så jag är inte ledig förrän nästa fredag.


Nicke han fick ta taxi hem från jobbet inatt,  bilen ville inte starta i den här kylan, dyrt arbetspass blev det :(


Nu sitter wirva här brevid och äter husman med rivna morötter på, hon älskar det sjäv gillar jag  lite onyttigare pålägg.


Kram och trevlig helg!!

Ovido - Quiz & Flashcards