Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Victoria - 12 januari 2009 19:25

Jag och wirva lyssnade på radion när vi pysslade  idag och där sa de att det var flera stycken som blivit attackerad  av hajar i austrailen 

 wirva frågade då men mamma hur  gör hajarna när de packeterar..hihi..


Ikväll blir det sega i soffan som gäller.. nicke jobbar kväll så jag har hela soffan för mig själv vilket inte är helt fel ibland  :=) 

  

Kramis!! 

Av Victoria - 12 januari 2009 16:32

jag är så glad för nu har jag en laptop som är bara min:)


Vi var och handlade den idag så nu kan jag surfa när jag vill eftersom jag ska trådlöst internet till den... jihaaaaa!!!  


Nu ska jag och wirva fortsätta med vårat pyssel.. vi håller på att göra barbafamliljen på färgade pappaer som vi sen klipper ut och klistrar ögon m.m på.

jag smet iväg en snabbis till datorn bara men hon har upptäckt att jag är borta, hehe.


Kram så länge!!

Av Victoria - 12 januari 2009 08:11

Min lilla skrutt är snorig, hon vaknade strax före två och var lite lessen.. jag hoppas hoppas hon inte får feber oxå.. som tur är så är jag ledig idag så jag behöver inte vabba iallfall.


Så dagens planer blir nog pyssel och lek med wirva..just nu sover hon faktist men jag klev upp ändå och ska skicka Kevin till skolan.


Kramis!!

Ovido - Quiz & Flashcards