Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Victoria - 11 januari 2009 21:22

jag jessica och erica har varit och solat på två bleka kompisar och shit vad jag blev röd ser ut som en kokt kräfta ,hehe..

skönt att få lite färg iallfall ( jag hoppas det snart blir brunt istället)  känns som all färg från teneriffa redan försvunnit.


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi festa på lite ost och kex för imorgon kör jag ju igång på riktigt med mina points och promisar och då blir det morötter på kvällarna.


Sov så gött!!


Kramis!!


Av Victoria - 11 januari 2009 10:48

Själv är jag alltid glad på morgonen så jag har lite svårt att förstå  det där med morgonsurhet....

jag tycker aldrig man har rätt att var sur mot någon annan utan anledning.


Nu ska jag snart åka på jobbet, det är plusgrader ute men det verkar blåsa riktigt mycket tyvärr.


Hoppas ni andra får en bra söndag!!


kram kram!!

Ovido - Quiz & Flashcards