Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Victoria - 14 januari 2009 19:45

den här dagen har verkligen gått fort.

jag och wirva fick besök av Mailn och lilla Linn så vi hade en mycket trevlig eftermiddag :=)


Nu har jag precis haft skönhetsvård på wirvisen, hehe.

Hon somnade i soffan direkt efter badet så jag har smörjt kroppen på henne eftersom hon va en torris och klippt naglarna och smörjt under näsan, allt detta när hon sov!  jag vaknar så fort nån petar i mig men hon sover hårt den lilla skruttisen.


Nu ska jag lägga mig på spikmattan en sväng.... I love it!!


Kramis!!



Av Victoria - 14 januari 2009 08:03

Idag mår wirva myckte bättre så imorgon kan hon nog gå på dagis igen..skönt!

Det ser ut som det är riktigt skitväder ute idag,regn och halka så det är bra att vi slipper gå ut.


Tjälknölen blev jättegod.. nästa gång min söta moster och min söta kusin kommer till sundsvall då ska jag bjuda er på tjälknöl om ni vill :=) 


Vet ni nåt kul..efter utomlandsresan hr jag fått långa fina naglar, de tokväxte när vi var borta.

Riktigt roligt att pyssla med nagelack och så även om det är svårt att vänta när det torkar..hehe.. då kommer jag alltid på en massa saker som borde göras.


nä nu väntar min dagliga bloggkoll.


Kram och trevlig onsdag!

Ovido - Quiz & Flashcards