Alla inlägg under januari 2009

Av Victoria - 8 januari 2009 19:38

Jag har spenderat min dag i birsta och det var sååå kul!!

Hittade massa fina grejer... på ikea köpte jag ett fint tyg som jag ska ha ovanför våran dubbelsäng, fina glas för 2 kr st. på fynd och lite små plock som glödlampor och sånt.


på indiska köpte jag en jätte fin klänning och en tröja båda två för 199,- billigt och bra.

 och det roligaste av allt var att jag hittade ett par likdana skor som Emma har som jag varit så avundsjuk på och nu kostade det bara..tadaaaa... 199 riksdaler!!!  jag är så lycklig!!


Imorgon är jag och Wirva bortbjudna på lunch till hennes dagisbästis, vi ska få kurdisk mat vilket ska bli roligt att smaka, de är så himla gulliga hela den familjen.


Nu ska jag skynda mig surfa runt lite..


Kramilllikram!!!  



Av Victoria - 8 januari 2009 07:21

Inatt har wirva haft en såndär hemsk natt.. hon vaknade 02,30 och trodde det var morgon och tjatade att hon ville kliva upp ända till 06,30 då hon äntligen somnade om.. skruttfian.. hon längtade  att få gå på dagis igen.


Idag ska jag kanske till birsta om min kompis inte behöver jobba..hoppas hoppas...  i love birsta!!!


Kramis Victoria

Av Victoria - 7 januari 2009 12:16

Såg dessa på konsum, man ska ha dem till soda streamen..undrar om det är goda.. ..

Jag har svåra beslut idag hehehe...  

Har mensvärk som f**n idag iallfall så det är lite synd om mig.

Jag har iallfall hunnit med en hel del idag, jag har städat wirvas garderob och sen den vanliga städningen här hemma som aldrig tar slut.


Nu ska jag strax hämta min lilla filur på dagis får se om hon varit snäll idag, ibland när tjejerna hon leker med har varit ifrån varann en längre tid bråkas det och tjafsas första dagarna..


Ciao ciao!!

Av Victoria - 7 januari 2009 08:27

jag tappar så otroligt mycke hår så jag börjar bli lite orolig...  om det inte slutar ska jag kolla upp det annars kommer jag snart vara flintskallig..hehe..


Idag är jag alleles själv här hemma...så skönt!!!

Wirva höll på längha ihjäl sig till dagis imorse, hon börjar med en mjukstart idag och går bara till 13,00.


I eftermiddag kommer Emma och hennes kompis hit och ska sy lite det blir trevligt :)


Nu ska jag surfa runt lite och sen greja lite här hemma..julen ska bort!

fast granen vill wirva hjälpa till med så det får vi göra sen.


Är så sugen på nya gardiner som vanligt när man ska ta bort julgardinerna men jag ska kanske till birsta imorgon med en kompis och då kanske jag hittar några nya som gärna får vara billiga..


Kramis!!

Av Victoria - 6 januari 2009 11:11

blev faktist besviken på den filmen...   fast det kan bero på att Nicke och magnus satt och töntade sig under filmen..


Idag är det inte så kallt härminus 0,3 helt otroligt att et igår var närmare minus 20.


Vi ska strax skicka ut kidsen det behövs verkligen lite luft för dem,

 wirva har varit skitjobbig i några dagar... ska bli riktigt skönt att återgå till vanlig vardag tycker jag.


kramis!!


Av Victoria - 5 januari 2009 19:25

Nu är vi hos jessica och magnus och våldgästar igen :)

killarna ska ut och jaga tidigt imorgonbitti.


Chips och dipp ska det smaskas på ikväll men från onsdag då blir det nyttigt!!

Känner mig motiverad denna gång så jag hoppas det håller i sig mer än några dagar..


jag hoppas vi lyckas övertala grabbarna att vi kan se mammamiafilmen som jag har lånat av min svärmor.


Nu ska jag vara social.


som svar på en fråga, nope vi var inte med på vatten gympa däremot så tittade vi på för ledaren var inte så ful..hehe..


Kram!!

Av Victoria - 5 januari 2009 07:46

här kommer en bild från teneriffa.... det där är första dan vi är där alltså på julafton=)



Av Victoria - 4 januari 2009 20:18

Mycket gott har det blivit den sista tiden men efter alla helger har jag bestämt att köra igång med viktväktarna som nog är det enda som funkat på mig förr...innan jag blev gravid med Wirva gick jag ner 16 kilo med dem.


Jag ska även ta tag i träningen igen, det är ju så himla kul bara man kommer igång .


Ikväll var vi hos några vänner och hälsade på och wirva somnade där så vi fick bära henne ut i bilen och in här hemma och böka av overall m.m  i sängen och när allt var klart började hon tokskratta för hon hade bara lurat oss för att slippa gå till bilen, he he he vilken skitunge.


Ovido - Quiz & Flashcards