Direktlänk till inlägg 11 september 2008

Tja ba!!

Av Victoria - 11 september 2008 11:59

ännu en ledig dag för mig :-)

var ute på en powerwalk i morse härligt var det! Nu håller jag på donar lite här hemma (sitter här vid datorn med andra ord hihih)

Idag tror jag att jag ska köpa mina första julklappar ,så tidig har jag aldrig varit men vi åker utomlands över jul så vi måste spara lite till dess så då tänkte jag det var bra att sprida på julklappsinköpen lite.

jag ska köpa ett prinsesskit till min systers barn som jag såg annons på i rustas blad tror det kommer bli en bra julklapp till dem.

Absolut svåraste julklapparna att köpa tycker jag är till min svärfar och till min bonus svärfar  det blir typ alltid en tröja eller så.. ge mig gärna tips:)  farmor ska nog få leilas kokbok vet att hon vill ha den. Min dotters gudfar och fru ska få en fin skål som jag tänkte vi kunde göra eget godis att lägga i....

Såg ni idol igår?  shit pommesfrites (coolt uttryck va)  vad duktig tjejen med gitarren var är min favorit än så länge..

Nä det här går inte att sitta här och lata mig!! Kram så länge!!

 
 
Ingen bild

AHN

11 september 2008 13:03

Ett tips kan ju vara en biobiljett eller kanske en biljett till Timrå IK - match eller en god middag. Massage är också uppskattat av alla. Kram på dig. AHN

 
Ingen bild

Jessica

11 september 2008 21:24

Oj,vad får det kosta? Annars kan det ju vara uatt ge bort typ biljetter till nån revy eller fars eller typ nåt i den stilen.
Funderar jag på till mina päron.

 
Ingen bild

una cupa de vino tinto

12 september 2008 11:34

Hej
Spelar de golf? eller något annat intresse typ böcker jakt, matlagning?
Tex. Köp ett snyggt manligt förkläde och någon lämplig kokbok uppskattas av de som gillar mat och matlagning.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 12 april 2011 12:41

Har tappat blogglusten helt faktist.. men den kommer kanske tillbaka.   Det har hänt ganska mycket sen sist.. Jag o Nicke har separerat så jag och Wirva letar en ny lägenhet här i närheten,  helst vill vi bo nära hennes skola, vi kollade på en ...

Av Victoria - 2 mars 2011 13:09

Igår va jag och lilla Pirwan med mamma i birsta, mamma hade lovat att Wirva skulle få köpa kläder eftersom hon var så sjuk förra veckan. Det var en mycket lycklig tjej som kom hem.. eller iallfall tills hon upptäckte att munkjackan hon köpt hade ...

Av Victoria - 27 februari 2011 06:59

Här har vi som vanligt varit vakna länge trots att det är söndag men idag vaknade jag faktist före Wirva, 04.15 var jag superpigg..   Häromdan var jag på lite dåligt humör (var hungrig innan middan..) Wirva ritade lite snabbt en teckning till mig...

Av Victoria - 24 februari 2011 09:51

Fy vad jag var hängig igår eftermiddag och kväll, jag hade helt sjukt ont i huvudet och mådde lite illa men idag mår jag bra igen! Skönt de!  Jag var helt säker på att jag skulle bli sjuk men förmodligen var det bara krafterna som tog slut, har j...

Av Victoria - 22 februari 2011 08:19

Det är synd om Wirva.. hon är verkligen inte pigg   . Idag är hon dock lite bättre än igår när hon kräktes om vartannat plus hostan,snoret och febern. Det är inte magsjuka (tror jag) utan hon kräktes för att magen var tom och när hon åt så kom de...

Ovido - Quiz & Flashcards