Alla inlägg den 21 september 2008

Av Victoria - 21 september 2008 13:11

jag har verkligen inte haft tid att skriva..igår hade jag barnkalas med 13 barn och sen middag och tårta för 21 stycken släktingar så jag har haft lite att  stå i!!

Min dotter är iallfall jätte glad och nöjd med dagen och kvällen, på kvällen när släkten kom firade vi även hennes storebror som fyller år om några dagar.


En konstig grej som hände var att imorse vägde jag ...,5 och idag vägde jag 0,2 mer... konstigt.. tror jag drack för lite vatten igår för jag hade inte tid kändes som.. är ju van att jag brukar gå ner lite varje dag..


I morse kl. sex vaknade min dotter helt förtvivlad och storgrät för hon hade drömt att hennes farmor skulle flytta och hon skulle följa med  och då skulle hon aldrig mer kunna träffa mig.. tur det inte var en sanndröm.


Nä nu ska jag sega i soffan och mysa med min stora femåring!!

Ha det så bra!! kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards