Alla inlägg den 29 september 2008

Av Victoria - 29 september 2008 17:03

idag när jag hämtade min sötnos hade hon råkat ut för ett annat barns ilska fast hon inte gjort ngt mot henne... flickan som slog henne hade även satt sig på henne och slagit henne i huvet flera gånger.. man blir lite mörkrädd när de börjar med sånt redan i 4 årsåldern...  just den flickan tror jag inte har det så lätt hemma tyvärr...  


Känner jag inte har ro att skriva mer nu för Lillstumpan ligger på  golvet i tv rummet och skriker efter mig... hon vill sitta och gosa med mig så det är bäst jag ställer upp...  hon är trött efter en dag på dagis plus att hon vaknade tidigt såklart... 05,30..


tack och hej!!!



Av Victoria - 29 september 2008 17:03

idag när jag hämtade min sötnos hade hon råkat ut för ett annat barns ilska fast hon inte gjort ngt mot henne... flickan som slog henne hade även satt sig på henne och slagit henne i huvet flera gånger.. man blir lite mörkrädd när de börjar med sånt redan i 4 årsåldern...  just den flickan tror jag inte har det så lätt hemma tyvärr...  


Känner jag inte har ro att skriva mer nu för Lillstumpan ligger på  golvet i tv rummet och skriker efter mig... hon vill sitta och gosa med mig så det är bäst jag ställer upp...  hon är trött efter en dag på dagis plus att hon vaknade tidigt såklart... 05,30..


tack och hej!!!

Ovido - Quiz & Flashcards