Alla inlägg den 12 september 2008

Av Victoria - 12 september 2008 08:56

Idag ska jag faktist jobba... man kan tro att jag aldrig jobbar men det gör jag men eftersom vi jobbar skift så är jag även hemma mycket vilket är nice!!

Jag börjar halv ett idag och innan dess ska jag tvätta och duscha det är otroligt vad mycket tid jag får till annat nu när jag bara dricker cambridge jag behöver inte tänka att jag ska hinna äta innan jobbet m.m

Nu känns det i kroppen att jag har gått ner och igår sa både min lillasyster och min mamma att det syntes... kul kul!! 

 Igår kväll hade jag min lillasyster och hennes pojkvän här på middag de åt och jag tittade på:-) sen tittade vi på Idol, jag fick även ett par jätte fina dolge gabanna kopia solglasögon av  min systers pojkvän som varit i USA hon har hittat en sån gullig och snäll pojkvän min syster!!

Tack för alla gulliga kommertarer jag får blir så glad av dem!!!

Kram och trevlig fredag på er!! 

Ovido - Quiz & Flashcards