Alla inlägg den 23 september 2008

Av Victoria - 23 september 2008 17:24

idag har jag slappat precis som jag tänkte..var rikigt skönt!! 

Brukar ni se på singelmammor på 2 an på måndagar? är himla bra somnade innan det började så jag såg det på datorn idag  jag har även varit rikigt snäll med min kille och stdat hans garderob ( fast det som är bra att jag då kan slänga vad jag vill hehehe)


Kvällen blir nog en lugn tv kväll vet inte vad det är dock......


Så där det var lite onödigt vetande om min dag hihihi..

Nu ska jag roa min kvällströtta dotter lite så hon inte somnar såhär tidigt!!

toodiloo!!



Av Victoria - 23 september 2008 09:20

8,7 kilo på mindre än fyra veckor!! Känns inte helt fel faktist hihi..  när jag började med cambridge tänkte jag köra i en månad ren kur men som det känns nu kan jag nog köra på lite längre!!


Dagen idag blir lugn känner mig hängig blev helt slut av min promis till och från dagis så nåt skit har jag i kroppen.. var och köpte mig en bok nu på morgonen som jag ska roa mig med plus tvättstugan så lite nytta blir gjort iallfall.. ..

ha en bra tisdag!! Kramis!!



Ovido - Quiz & Flashcards