Alla inlägg den 8 september 2008

Av Victoria - 8 september 2008 18:40

idag har vi ( jag och sambon) varit på biltema och shoppat lite vi köpte ett sminkhuvud till skruttisen som hon har önskat sig massor och sen åkte vi runt på olika djuraffärer och köpte ett jätte fint litet akvarium till henne som hon ska få välja fiskar till ... vi kommer att ha en överlycklig femåring nästa vecka jag är nästan lika pirrig som henne inför födelsedan hihihi.. hon har pratat länge om att hon vill ha egna fiskar!!

ikväll blir det kristallen på tv som tyvärr krockar med singelmammor får spela in det tycker den serien är himla bra, 21,30 på ettan om ni inte sett.

Bullbak blev det oxå och det var lite konstigt att inte få provsmaka en nybakt bulle men men jag ska ju bli smal och snygg istället hehe..

kram så länge!!  ska surfa runt lite nu!


Av Victoria - 8 september 2008 08:54

Nu har jag minsann varit ute på en powewalk som det så coolt heter!! Var jätte härligt med en promis på morgonen!!

Ska försöka ta en promis varje dag nu iveckan tänkte jag.

Idag är jag ledig men sötisen är på dagis ändå jag ska städa och tvätta lite så då passar det bra att hon är på dagis sen när jag hämtar henne ska vi baka bullar till hennes kalas nästa vecka ,just nu pratar hon bara om att hon fyller år och har nedräkning, är så gulligt med barn  för för dem är födelsedan nån jätte stort!!  

Ha en bra måndag!! kramis!!  :-)

Ovido - Quiz & Flashcards