Alla inlägg den 10 september 2008

Av Victoria - 10 september 2008 19:17

Idag var vi och hämtade skruttisen som sovit hos farmor men det blev ingen sovmorgon för mig ändå för sotaren skulle komma nån gång mellan sju och tre så  jag klev upp tio i sju men inte kom det nån sotare på morgonen förstås typ vi ett på dan kom han :-( 

Ikväll har vi varit jag och dottern hos några kompisar som varit borta hela sommaren i turkiet, jag fick en försenad födelsdags present en jätte fin ljuslykta i rosa som nu står på varadagsrumsbordet och lyser fint!!

Var och köpte mer cambridge igår och vägde mig hos henne och på hennes våg hade jag gått ner 4,9 kg så jag går efter den vågen hihihi  klämde idag på mig ett par jenas jag inte kunnat haft på länge kul kul det är sånt som gör att jag orkar fortsätta!!

Kramis!!

Ovido - Quiz & Flashcards