Alla inlägg den 13 september 2008

Av Victoria - 13 september 2008 19:22

igårkväll när jag slutade startade inte min cp moppe så jag fick snällt sätta mig på bussen halv nio en fredagkväll med mysbyxor och konsum påse i handen... kul!! Jag hatar att gå runt med konsum eller ica påsar ska jag iväg tar jag en H&M el. nåt sånt.. jag  vet  att det är töntigt men sån är jag ,hehehe..

Just nu håller vi på ladda batteriet så jag hoppas den startar imorgon.

Nu ikväll har jag städat för imorgon ska min syster från stocholm sova över och då vill jag ha fint:-)  Ska bjuda henne på min kusins smaskiga tacopaj tänkte jag fast jag får ju så klart inte äta...

nä nu ska jag skynda mig att kolla runt lite på nätet och sen umgås med min sambo.. han och dotter sitter just nu isoffan och visslar.. hihihi..

trevlig lördag mina vänner!!


Ovido - Quiz & Flashcards