Alla inlägg den 1 september 2008

Av Victoria - 1 september 2008 13:19

igår var jag ju på spinning och shit vad jobbigt det var jag trodde att jag skulle svimma.. min kondis är inte på topp + att jag tror cambridge gör mig lite orkeslös ska nog vänta nån vecka innan jag kör igen tänkte gå ut och gå denna vecka varje morgon innan min morgondryck..... jag är ledig nu i veckan men den lilla skruttisen ska få vara på dagis ändå jag är så rädd att hon ska bli utanför plus att det kan vara nice med lite egentid..

Min lillasyster kom hem från kreta idag kan tänka mig hur brun och fin hon är hon hade även presenter till oss :)  får se när vi kan träffas..

jag har börjat en storensning här hemma ni skulle svimma om ni tittade in i vissa skåp  .... idag har jag rensat ett skåp med massa skit bara, blev två påsar med slängsaker bla gamla strumpor som saknar sin make, tyg som jag har sparat som kan vara bra att ha..  känns skönt att det är gjort!!

Nä nu ska jag nog göra en milkskake min favvis kakao och mint har bara såna nu:) 

kramis!!


Ovido - Quiz & Flashcards