Alla inlägg den 7 september 2008

Av Victoria - 7 september 2008 08:52

idag klev jag upp tidigt och åkte på jobbet bara för att upptäcka att jag kollat fel.... börjar inte förrän 12,30 ....mycket irriterande för gissa vem som sov länge idag bara för att jag klev upp tidigt... den lilla skrutten..

Igår var vi hos några kompisar som bjöd på grillat  inte jag då men de andra åt.. var  faktist skit jobbigt att inte få äta men jag tänker hela tiden att det bara är en kort tid av mitt liv jag lever såhär:) Nu börjar det kännas i kroppen att det händer nåt tror inte det syns ngt men det känns och bara det är ju en morot!!

Ska försöka komma igång med träningen nu iveckan jag vet ju hur bra jag mår när jag tränar.

Nä nu ska jag dricka lite the för jag är fortfarande genomfrusen efter min fram och tillbaka tur på moppen...

Ovido - Quiz & Flashcards