Alla inlägg den 30 september 2008

Av Victoria - 30 september 2008 18:07

Ja ha då var man fattig igen.. vi har precis betalat räkningarna.. blää..


Nu har jag jobbat tre förmiddagar i rad och det är jobbigt..  jag skulle ha svårt att ha ett vanligt jobb 8 till 5 mina lediga dagar mitt i veckan är sååå härliga... men det är ju piss att jobba helg förstås..

 jobbar tidigt imorgon oxå sen tors natt sen är jag ledig .. ska bli skönt!!


på fredag ska jag och skruttfian på teater  mamman till hennes bästa kompis på dagis ringde och frågade om vi skulle med .. gissa om jag fick en lycklig tjej här :) hennes mamma är jätte gullig så det blir nog trevligt!


Ikväll är det den stora tv kvällen ugly betty och desperate housewife (idol spelar jag in och ser på jobbet imorgon; jag vet lite slappt jobb har jag hehehe)


Nu ropar mini chefen att jag ska komma bäst att lyda ..


kram!!

Ovido - Quiz & Flashcards