Alla inlägg den 5 september 2008

Av Victoria - 5 september 2008 18:46

jag är såå trött idag efter natten...

idag har det varit en jobbig dag med cambridge jag har varit hungrig mycket men jag har inte fuskat nåt :) 

just nu sitter min sambo och hans som och smaskar varma mackor med svampgega på jag är lite avvis.. brukar vara gott.. dottern hon slumrade in strax efter kl sex helt slut efter en heldag i skogen så det blir väll en tidig morgon  imorgon oxå.. jag är ganska van hon har inte sovit längre än till halv sju många ggr sen hon föddes.. oftas vaknar hon melllan 5 och 6..

Köpte mig en tidning på konsum och när jag kom hem och hade tagit bort plasten runt upptäckte jag att jag redan har den.. :(

Nä nu ska jag sega till i soffan och kolla på 2 och en halv man sen ska vi se hells kitchen från igår var ju final då.

trevlig helg!! 

Av Victoria - 5 september 2008 07:08

Inatt har det inte blivit många timmars sömn för min del :(  min sambo har snarkat och snarkat och jag är jätte lätt väckt så det har väckt mig flera ggr, sen 04.40 vaknade skruttisen och var jätte sur för att jag inte tagit på henne pyjamas hon somnade i sin tröja igår och hon vaknade verkligen på fel sura sida... när hon väll hade fått på sig en pyjamas då var hennes mage så hungrig så den skrek (hennes ord) ...  det absolut värsta jag vet är gnäll på morgonen jag kan bli sååå arg men nu har hon iallfall sagt förlåt det är tur hon är världens sötaste unge ändå :)

Dagen idag nu tvättstuga sen ska jag kanske följa med dottern och hennes pappa ut i skogen och plocka svamp ( är inte rikigt min grej) eller oxå stannar jag hemma och städar och tar en promenad .. får se hur jag gör..  skulle verkligen behöva åka på stan och kolla efter ett par fina mysbyxor som man kan visa sig utanför dörrren i alla mina har blivit superslitna.. 

Kramis kramis!!

Ovido - Quiz & Flashcards