Alla inlägg den 22 september 2008

Av Victoria - 22 september 2008 13:23

vaknade idag och kände mig hängig så jag är hemma från jobbet idag..

skruttan är på dagis och min sambo ska jobba inatt så vi har latat oss i soffan och kollat på en film som tyvärr var helt värdelös..

idag måste jag ta tag i dotterns garderob för hon fick tre påsar med jätte fina kläder av min kompis så nu ska jag tok rensa så allt får plats.... tänk om jag oxå kunde få så mycket kläder vore inte helt fel :-)

Börjar bli rejält less på cambridge men jag ska försöka stå ut några veckor till unnar mig smaksatt soda vatten varje dag iallfall eller konstigt vatten som min dotter säger hehehe..

 Dagens minus var iallfall 7,8 kg på tre veckor det är när jag ställer mig på vågen jag blir motiverad att fortsätta...


kram och trevlig måndag!!


 Jag kan rekomendera er att gå in på sandra dahlbergs blogg på nightlife hon är mysig tycker jag!!

Ovido - Quiz & Flashcards