Alla inlägg den 18 december 2008

Av Victoria - 18 december 2008 19:18

nu är jag nyklippt och snygg =))

 Fick otroligt nog tid redan idag.

När man sitter där hos frissan med blött hår som de kammar åt alla håll och kanter då känner jag mig så otroligt ful, hehe.


Jag köpte mig även ett frisörshampoo som luktar mums!


Av Victoria - 18 december 2008 08:39

mår lite bättre idag faktist så jag lär nog bli frisk innan resan...det finns hopp.


Idag ska jag:

sy hjärtan (orkade inte igår)

beställa från tax free innan tolv

boka klipptid om det finns idag (min jobbarkompisfrissa var sjuk)

förhoppningsvis klippa mig

sen vet jag inte...  jo..

baka en kladdkaka åt mamma


ska kanske gå en sväng på guldfynd och köpa små änglar till wirvas dagis fröknar, de ska få hjärtan men wirva ville absolut ge ngt mer.


Inatt var nicke lite rolig,

 han låg och snarkade mot mitt öra så jag bad att han skulle vända sig och då satte han sig upp i sängen och la fötterna vid huvudkudden och huvet neråt.. ha ha... 


hej då nu ska jag sätta fart.



Ovido - Quiz & Flashcards