Alla inlägg den 3 december 2008

Av Victoria - 3 december 2008 10:41

Bäst jag skriver det på en gång...

 Wirva ropade från sin säng igår precis när hon höll på att somna att hon önskar sig pussel super mycket i julklapp.. så nu vet ni det.


Nu ska jag duscha min vackra kropp. hehe..  Ciao!!

Av Victoria - 3 december 2008 08:33

Idag har jag oxå en ledig dag..mycket skönt.

Wirva vill ju absolut gå på dagis ändå och det är ju lite skönt att få egen tid måste jag säga..  hon sov länge idag iallfall ända till sju.. själv har jag vaknat flera ggr inatt som vanligt.. blir lite less..


Jag ska idag iallfall äntligen ta tag i mina nyköpta vardagsrumgardiner som måste sys upp och sen när jag har hämtat wirva ska vi hämta passen och kanske ta en tur till birsta för lite julklappsinköp.


Tänkte bjuda er på en bild när min sötis har spökat ut sig lite:)

Den bilden kostade mig tio kronor att få ta..hehe.. hon ville först inte vara med på den men efter lite mutor så..


Kram och trevlig onsdag!!!

Ovido - Quiz & Flashcards