Alla inlägg den 9 december 2008

Av Victoria - 9 december 2008 18:21

granen alltså. 

Wirva och  jag hjälptes åt och hon har hängt upp allt pynt vi hade =)

blev himla mysigt iallfall!!


Jag hittade bara fyra julklppar idag , jag börjar faktist få lite panik över dessa julklappar, vet inte när jag ska hinna med att köpa allt..


Nu ska jag kolla Evas superkoll med wirva. 


Bye bye!!


Jag jobbar bara fem arbetspass till innan vi drar till värmen!!

Av Victoria - 9 december 2008 09:31

jag sitter och väntar på min svärmor, vi ska till birsta och shoppa julklappar.


Idag är jag trött som f*n ..  har inte sovit så bra inatt men men med lite kaffe så..


Ikväll ska vi klä julgranen till wirvas stora glädje =) vi tjuvstartar lite eftersom vi inte är hemma på julen och det blir mysigt att ha den klar innan lucia, ska visa en bild sen för den intresserade.



Kramillikram!!!


Ovido - Quiz & Flashcards