Alla inlägg den 1 december 2008

Av Victoria - 1 december 2008 09:45

Idag jobbar jag kväll så jag är hemma nu på fm och grejar..

 jag har skitont i huvet idag vilket jag tror kommer från nacken eftersom jag somande jätte konstigt i soffan igårkväll.


Wirva ska vara med Emma en stund i eftermiddag och påväg till dagis pratade vi om vad jag skulle packa med till henne ( nicke hämtar henne och skjutsar till emma)  då ville hon ha med sin kompisbok som Emma och mormor skulle skriva i och så sa hon åhhh mamma jag önskar att morfar oxå kunde skriva i den... då var inte mina tårar långt borta....lillstumpan min som fick vara med om ngt så hemskt som att förlora någon hon tyckte så mycket om.


Nu ska jag fixa lite.


Ha en bra måndag! Själv jobbar jag idag och är sen ledig i tre dagar... inte dumt alls.


                           Kram Victoria


Ovido - Quiz & Flashcards