Alla inlägg den 4 december 2008

Av Victoria - 4 december 2008 21:21

Min fot gör fortfarande skitont.. idag när jag skulle ta på mig mina stövlar kändes det att foten är svullen oxå :( 

mycket skumt.. får se hur det är imorgon... det är ju  iallfall tur att jag har det jobb jag har..


Nu ska jag strax se på himlen kan vänta sen blir det sängen.


Kram kram!!



Av Victoria - 4 december 2008 11:51

kommer här...  wirva ville absolut att hon skulle ha randig halsduk..hihihi..


Kram!!

Av Victoria - 4 december 2008 08:00

Jag har skit ont i min ena fot....eller rättare sagt under foten,det är alldeles rött där på en fläck, det kom igår när jag gick snabbt i regnet och skorna läckte in... konstigt...


Igår var jag,Emma och wirvan i birsta och shoppade lite julklappar vilket var himla mysigt!!  jag kommer verkligen att sakna Emma när hon flyttar.. snyft.. 


Wirva ville vara hemma idag och det passar ju mig bra eftersom jag har så ont i foten,

vi ska julpyssla med flörtkulorna vi köpte på panduro och tillverka tomtar.***myspys***


jag kan tipsa om en mycket bra sida om man vill ha tips på pyssel, den heter skapligt enkelt.se.


Kram och puss!!



Ovido - Quiz & Flashcards