Alla inlägg den 16 december 2008

Av Victoria - 16 december 2008 20:38

Nu har vi stressat runt i birsta och shoppat lite, jag har bara  lite julklappar kvar och dessa ska jag köpa på fredag när jag och jesssica ska gå själva (utan barn) på kvällen, birsta har kvällsöppet till tio då.


Imorgon är det jobb som gäller för mig, jag jobbar kväll så mamma ska hämta wirva på dagis.


Nä nu ska jag kolla runt lite. 


kramis!!

Av Victoria - 16 december 2008 15:51

Idag har jag börjat lägga fram lite kläder så nu börjar det könnas att vi faktist ska åka till värmen... jihaaa!! Det ska bli så himla härligt hoppas bara att vädret är fint.


Ikväll ska vi en sväng till barnens hus och birsta city men inna det blir det middag på nyrenoverade Big Boy är lite nyfiken.. har ju jobbat där många många år när jag var yngre.


Hoppas ni har haft en bra tisdag än så länge!!


Kramis!!

Av Victoria - 16 december 2008 08:16

att jag är rejält förkyld :( Ångrar lite att jag solade igårkväll för jag känner mig mer rutten idag än igår.. 


Wirva är iallafall äntligen frisk,

hon är på dagis nu och Nicke ska iväg här på f.m innan han börjar jobba så jag blir alldeles själv hemma...skönt!! 

jag behöver tid för mig själv ibland.


Idag ska jag faktist börja kolla vilka kläder vi ska ha med oss till teneriffa wirva vill ha med alla sina sommarkläder så det är bra om jag packar utan henne.


Jag har dock  ett  problem och det är  vad jag ska resa i för kläder..eller framförallt vilka skor..  


Äsch nu måste jag surfa runt lite.


Ciao ciao!!


Ovido - Quiz & Flashcards