Alla inlägg den 15 december 2008

Av Victoria - 15 december 2008 16:06

mamma ringde för ett tag sen och frågade om vi ville komma dit och äta middag vilket man tackar för :)

Skönt att slippa laga mat ibland.


Vi funderar även på att gå och sola vilket kanske inte är det bästa med förkylning i kroppen..får se hur jag gör.


Trevlig måndagkväll på er alla!!


Kramillikram!!


Av Victoria - 15 december 2008 14:04

idag fick jag hjälp av wirva (5 år) med datorn hihihi....  snacka om att de lär sig fort.


Nu ska jag duscha och sen blir det pyssel med trollet som har världens energi idag men fortfarande hemsk hosta.



Kramis!!

Av Victoria - 15 december 2008 07:01

vanknade dag med världens snuva :( stackars mig.


fast det som är bra att jag blir det nu är att jag förhoppningsvis blir frisk innan resan.


Wirva sover fortfarande och har inte vaknat en enda gång inatt så hoppas hoppas att hon är på bättringsvägen.. hmm  ...nu hostar hon en massa hör jag..


kram kram!!

Ovido - Quiz & Flashcards