Alla inlägg den 7 december 2008

Av Victoria - 7 december 2008 20:30

Nu är vi hemma igen efter en mysig kväll hos mamma där det bakades pepparkakor och pepparkakshus(mammas jultradition med wirva)  och go middag blev vi bjudna på... mammas smaskiga köttfärssås!


Min fot är inte bra ..snarare sämre så imorgonbitti ska jag ringa v-centralen från jobbet och se om jag kan få komma på tisdag då jag är ledig eller imorgon eftermiddag.



Kram och go natt!! 










Av Victoria - 7 december 2008 07:35

Idag var det minsann tur att wirva är morgonpigg för jag hade lyckats ställa väckarklockan helt fel på min nya telefon men eftersom jag har min egen lilla väckarklocka är det ingen risk att försova sig :)


Igår kväll var vi ju på 50 års fest  det var öppet hus så vi var inte där så länge men oj oj oj vilken god mat vi åt massor, sen när jag kom hem såg vi på en ganska bra film som hette stardust den kan jag rekomendera er attt se.


Kram så länge nu ska jag strax bege mig till jobbet!!

 Skit foten gör fortfarande skit ont så imorgon ska jag ringa v- centralen..


Ovido - Quiz & Flashcards