Alla inlägg den 10 december 2008

Av Victoria - 10 december 2008 20:12

nu är jag mätt... vi har ju ätit tre rätters middag med jobbet men tror det eller ej... jag orkade inte efterrätten... (jessica du läste rätt) 

Mycket trevligt var det iallfall!!


Nu ska jag strax dega i soffan och se på greys..  och sen somna tidigt för det finns ju risk att Wirva vaknar tidigt nu när hon är så förkyld..

lillstumpan är så röd och öm under näsan och får panik om jag ska smörja där så jag får det på henne när hon sover... ska göra det nu så jag inte glömmer det...


Kram och go natt!!

Av Victoria - 10 december 2008 14:07

vet ni vad hon sa idag..

 hon önskade att hon kunde skriva på sin önskelista till tomten att morfar ska komma tillbaka...  snyft.. lillstumpan..


Idag har min mamma varit här en sväng och fikat vilket var mysigt... vi fikade inte vad som helst utan prinsesstårta på en vanlig onsdag.. lite vardagslyx är aldrig fel! 


Stor kram till er alla!!

Av Victoria - 10 december 2008 07:12

Wirva är sjuk :(

hon  är jättesnorig och har lite feber och hon sa själv att hon ville vara hemma idag, säger hon så då är hon hängig.

jag skulle egentligen jobba idag men det blir vab istället...


Jag har lovat henne att vi ska pyssla  lite..  får se vad det blir för nåt.


Ikväll ska jag iallfall på tre rätters middag med jobbet vilket ska bli mysigt!


Nu ska jag surfa runt lite.


Kramis!!

Ovido - Quiz & Flashcards