Alla inlägg den 11 december 2008

Av Victoria - 11 december 2008 11:39

jag hatar att sy upp gardiner.... grrr.. nu har jag mätt och mätt men dessa j***a gardiner blev  för långs ändå... skit gardiner..


nu ska vi äta lunch jag och wirva sen får jag fixa till dem, wirva är så söt hon sa men mamma jag tycker det är fint när de är för långa.. hihihi..


Hon är ganska hängig idag oxå, har suttit och tittat på bolibompa hela fm. de är inte likt henne att sitta still så länge.


kramis!!

Av Victoria - 11 december 2008 08:31

Som jag trodde så vaknade mitt troll tidigt eller rättare sagt mitt i natten, mellan två och tre då ville hon kliva upp..tokfian..  men jag lyckades otroligt nog få henne att somna om efter nån timme och vi sov vidare till halvsju...mycket skönt!


Idag ska jag göra mycket...

* fixa gardinerna till vardagsrummet som jag skjutit på länge..

 *tvätta monsterstor tvätt

*sy en hemlig sak..hehe..

*julpyssla med wirva

* fixa lucia kläderna till wirva ,jag hoppas hon mår bättre imorgon så vi kan gå på lucia

*byta gardiner i vårat sovrum.


jag har fullt upp med andra ord så här kan jag inte sitta och lata mig!!


Kram Kram!!

Ovido - Quiz & Flashcards