Alla inlägg den 17 december 2008

Av Victoria - 17 december 2008 21:07

Nu är jag ledig i två dagar igen, skönt så jag kan kurera mig.

Inte för att jag haft det så värst slitsamt på jobbet idag.. jag har tittat på en film och ett inspelat avsnitt av ugly betty.. hihi..


Wirva gjorde en sån söt sak imorse.. jag låg i hennes säng och försökte slumra när det började tokrinna snor på mig så jag bad henne  hämta papper och hon sprang till toan och kom tillbaka med en pytte pytte bit..hehe..


Jag håller på funderar på om jag ska köpa mig en laptop..  helst en rosa..

jag ska även kolla upp vad mobilt bredband kostar.... nån som vet vilket som är bäst och billigast?  


Nu måste jag surfa runt lite innan jag intar degposition i soffan.


Hej då!

Av Victoria - 17 december 2008 09:56

kollade precis 38,0 grader.. nu blev det verkligen synd om mig:( he he..


Till frågan så håller jag på sy små tyghjärten, ska visa en bild sen.


jag ska jobba idag fast jag har feber, jag kan  inte vara borta nu när wirva precis varit sjuk, tur jag har ett lugnt jobb och sen är jag ledig i två dagar och då ska jag bli frisk.


Ha en bra onsdag!


Kattis vad härligt med en golftur idecember :)



Av Victoria - 17 december 2008 08:32

Idag vaknade vi tidigt jag och wirva,

eller hon vaknade tidigt... halv fem och väckte mig.. jag försökte dock somna om men hon blev bajsnödig, törstig,gos sugen..m.m. så det var inte det lättaste.


Min förkylning är inte precis bättre men jag klarar nog att jobba ändå idag och om jag har tur kanske jag blir klippt oxå av min arbetskompis som är frissa behövs verkligen eftersom jag varit där och klippt själv.


Tänk att om en vecka är det julafton, jag har faktist inte så mycket julstämning i år men det beror nog på att just den är julen är så annorlunda för oss.


Nu ska jag duscha och sen sy lite innan jag ska till jobbet.


kramillikram!!

Ovido - Quiz & Flashcards