Alla inlägg den 30 november 2009

Av Victoria - 30 november 2009 14:48

 Min trollunge har de senaste dagarna sovit till ca sju varje morgon..  .

Skönt måste jag säga ,bara att hoppas att det håller i sig..


Nu är jag mätt.....otroligt mätt faktist..

Vi har ju varit på Södra berget och mumsat i oss julbord och vi var där när de öppnade och först fram till maten så vi slapp förhoppningsvis alla baciller som  brukar kunna bli på såna ställen.

Gott var det!!


Inatt jobbar jag men först ska jag  på sista gången med min studiecirkel... lite skönt att det är slut på den även om den varit intressant men jag tycker det är lite småjobbigt at vara uppbokad flera dar i veckan, wirva har ju sin kör på tisdagar och kursen måndagar..


Nu till ngt lite tråkigt (för mig iallafall) jag har lite ont i halsen så jag hoppas verkligen att det inte är något på gång men det visar sig ju.


Kram kram!!







Ovido - Quiz & Flashcards