Alla inlägg den 6 november 2009

Av Victoria - 6 november 2009 17:19

jag hittade inte kameran innnan jag åkte på jobbet så det blir inga bilder.


Igår så bakade iallafall jag och Wirvlan pepparkakor.. vi börjar i god tid vi Skrattande

Sen åkte vi till Töva där vi åt mumsig chili corn cane och bara myste.


Idag var jag och Nicke på en romantisk ? lunch på IKEA resturangen innan jag började mitt jobb ..jag var även in på  Stadium och provade jackan jag har köpt i en mindre stl som jag ska byta till imorgon.

  


Den är himla varm och gosig precis som jag vill ha den...och svart såklart.:)


Nu ska jag värma min kyckling.


Kram kram Kyss






Av Victoria - 6 november 2009 08:36

I eftermiddag ska jag lägga in lite bilder och visa er men nu hinner jag inte.

  


Igår var jag och Nicke och vaccinerade oss, jag var på möte på morgonen och då sa min chef att jag får ta sprutan tidigare eftersom jag jobbar inom vården...själva sprutan gjorde ej så ont men inatt har jag haft värk i armen plus att jag frös så jag hackade tänder igårkväll men nu känner jag mig helt ok förutom att armen gör ont fortfarande.


Nu ska jag städa undan här hemma  och sen hoppa in duschen innan jag börjar jobbet kl 11.45, jag ska faktist köpa med mig go mat från cheery Wok..yummie!!!


skriver mer sen. Kram  kram!


Ovido - Quiz & Flashcards